tiistai 20. syyskuuta 2011

Ich bin MÜDE!

Huhhuuuuijaa, tiistait tulee olemaa rankkoja päiviä! 6:20 tärähti hälytys huutamaa mua hereille. Puol unessa 7:03 junaan ja siitä kouluun. Edes oli päivä joka oli hyvin ihanan mittanen: 7:45-18:20... Keveetä..
Bilsaa ja hermoston toimintaa, matikkaa, kaks tuntii kuvista eikä tehty mitään, tunti latinaa; opin mistä mm, raudan lyijyn kullan jne kemialliset merkit on peräsin, jeejee! sit uskontoa; oon evankelisessa ryhmässä, (ku täälhän melkee kaikki on katolisii) ja meitä on mun lisäks 5 siellä. :D siin luokas ei oo pöytii vaan niinku puinen kulmasohva joka ei oo sohva. Hieno selitys taas... Sit oli onneks pari vapaatuntii ja lähettii kaupunkii syömää ja sitte kolmelta alko oppitunnit taas. Vuorossa psykologia... MITÄ IHMETTÄ? en tajunnu mitään. Kirjotin vaan muistiinpanoja taulult ja ei mitään hajuu mitä ees kirjotin:D Sen jälkee kemiaa ja opettaja oli iha fiiliksis ku esittelin itteni, et oon suomesta. No huisii, sehä alko tarinoimaa Suomest ja voi että mä nauroi sitä :DD Tunti oli kiva! Ja sit kaks tuntii liikuntaa lopuks; ala-asteen liikuntatunnitki on rankempii Suomes. :D

Junalla seiskan maissa kotona, sit kasiks sulkapalloon ja siel pari tuntii hiki hatus juostii pallon peräs! Ei huono päivä! paitsi et oon iiiiiihan FERTIG eli siis toisin sanoen nukahdan iiihan pian tähä paikkaa!
Ja ainii, matikan läksyt.... JA NAAPURIS OLEVA LEIPOMO PALO! tulin kotii ja näin et meijä talo takaa tuli tajuttomast savuu ja koko katu oli täyn paloautoi ja oli iha et voi pylly jos se o meijä  talo (samaa oli Williki miettiny..) Sit tulin kotipihaa ja tajusi et se ol naapuritalo ja käppäili rappuset ylös ja koko käytäväki oli iha savus :D ja koko meijä huusholli hais savult.. Ei taida huomen aamulla saada tuoretta leipää?

Ja aini! Eilen oltii Emman kans joogassa! :DD Oli naurus pitelemist ku oltii vastakkaisil puolil sitä huonet ja sit ku katottii toisiamme päi ja ku huomattii et ei kumpikaa iha tajuttu mitä piti tehä ja vilkuiltii muilta :DD Mut oli siistii!

4 kommenttia:

  1. Sulla ei pääse elämä käymään tylsäks, tuntuu, et koko ajan siellä sattuu ja tapahtuu!

    VastaaPoista
  2. juuu'u siinä ko teikä kulkee junalla kouluu ni meikä osas väsät tämse tili ittellleni!!:D mut nyt oon sit ain täälläki sua kömmenteerääs!!

    VastaaPoista