sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Das macht viel spaß!

Tänään oli ihan huippuhyvä päivä! Viimenen lomapäivä tästä mun 14-viikkosesta kesälomasta... Lähettiin Willin ja Emman kanssa Wolfgangseelle vesihiihtämään. Willi kerto mulle eilen, et hän on alottanu 9-vuotiaan vesihiihdon ja tehnyt kotipaikkakunnallaa sellasii esityksii joihi kuulu hyppyrit ja pyrämidit ym. No tosiaa aamulla lähettiin 9:30 ja ku päästii perille, ni mä pääsin heti ekana hiihtämää. Olin iha innoissani ja aattelin et se oli suurinpiirtein kaikki mitä sinä päivänä saan tehä.    

 No sitte Willi sano, et hypätkääs tytöt tubing-renkaille ja sit mentii taas! Se oli jopa kivempaa ku Altmünsterissä, todennäkösesti siks et Willi oli sille kuskille pariin kertaa sanonu et lisää vauhtii, lisää vauhtii tytöille.:D Ihan huikeeta! Sit Willi meni slalomia eli pujotteli yhellä suksella, se oli vaik kui kivan näköstä! Sit makoiltiin vaan auringossa ku tosiaan lämpöä oli 29 astetta ja aurinko paisto pilvettömältä taivaalta..


 No sit saatiin sen jälkee viel jatkaa urheiluu; Emma meni ekaa kertaa elämässää vesisuksilla ja onnistu ihan näppärästi sellasen puomin kans siin veneen sivussa. Ja sit mä sain kokeilla yhel suksella, monoskiing. Olin hermona ku mul sanottiin et en meekkää sen samasen puomin kans, ku ihan normi köyden päässä veneen peräs. No sit kapula kätee, sukset jalkaa ja viimiset neuvot. Lähin kahel suksella, potkasin toisen pois ja kaaduin.. Näyttävästi! Sit suksi takas ja uus yritys ja sit onnistuin! Aivan huippua!! Ei se oo ees niin kauheen vaikeeta, nyt ku tiedän taktiikan.

 Ja kaiken kruunas sen jälkeen se, et Willi hiihti barefoot eli ilman suksia, avojaloin! se oli ihan järjettömän siistii! Sit kotiin neljäks, kauheen nälkäsenä ja ihan väsyneenä.


Kuuden maissa ovikello soi ja host-veljen tyttöystävä Laura ilmesty käymään. Se on tosi mukava, pirtee tyttö :) Heti iha innoissaan ja sano et perjantaina mä meen sen ja sen kavereiden kans kaupunkii ku hän haluu esitellä mut niillekkin ja mitä viel! mut mä meen vaeltamaan Rotareiden kans Tauplitziin... Mut sovittiin et tehään joku muu päivä jotain yhessä. Ja huomenna on sit iha eka koulupäivä! Jännittäääääää!


Ja niii, eilen vietettiin iha vaa rentoo päivää Katin kans kotosalla ja sit ku tuli tylsä hetki ni me lähettii shoppailee sellasee Outlet kauppa-keskuksee! Jos kengät tarvii, SINNE! paljon edullisempii ku normi kenkäkaupas. ja hienoja! Ite löysin tennarit, jotka on normisti 115€ ja sain ne sieltä 29,95€ Good deal! ;)


Ja nyt ku aloin etenee takaperin päivissä, ni kerron nyt senki, et perjantaina oltii vähä viihteellä Emman ja Verenan kanssa. Nähtiin pari Verenan kaveria, Phill ja Joe, joihi tutustuttiin vähä paremmin. Ja ne oli kauheen mukavii! Ja sitte oltii muutenki vähä kattelees Salzburgin perjantaista yöelämää;) Hehe, ja Salzach-joen rannassa oli neljä Verenan kaverii, joille se esitteli mut ja Emman. Sit yks niistä toinen niistä pojista vissiin oletti et mä en ymmärrä saksaa ja se sano kaverillee ''Sie ist sicher eine natur Blond'' eli et ''se on iha varmasti luonnostaan blondi'' Totesin et joo ''das stimmt''. Sit se katto mua, sit se katto kaveriaa ja sano ''Scheiße, sie versteht'' eli likimain ''paskat, se ymmärtää'' Nauroin kieltämät hetken ja oli vähä semmonen olo et joo o, tässä toki oon vieressä edelleenki ja ymmärrän...:D Hahah..

2 kommenttia:

  1. Wau, mitä kivaa! ja hienot tennarit olit löytäny!
    Hauskaa koulunalkua natur blondille!!

    VastaaPoista
  2. joo, oon aika proud of itestäni ku onnistuin! Ja sit oon kans aika proud of mun tennareista. Tänää sitte kolmen maissa rehtoria moikkaa ja siitä sitte alkaa mun taival musiikkilukios, hehe :D

    VastaaPoista