sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Päivä 205.

Takana huippuviikko! KEVÄT TULEE! keskiviikko, torstai ja perjantai oli ihan mahtavia päivii - ulkona paisto aurinko ja varjossaki oli jo +17 astetta! Lumet suli mukavasti ja linnut laulo iha hulluna! : D hahah
Oon siis ollu iha onnessani koko viikon! Mitä nyt jotain pienii matkan mutkia lukuunottamatta, kuten vaikkapa inhottavii kommentteja ja bitch-meininkii joltai ihmiseltä (::

Perjantai 24. päivä lähettiin Salzburgin Rotary-vaihtareiden kans ulos illaks. Mukana siis minä, Emma, Pablo, Holly sekä Emman ruotsalaiskaveri Sofie(: Molly ja Ainsley kylläki puuttu. Nojoo, oli ihan hirmu kivaa Augustiner Bräussa ja sen jälkee vanhassa kaupungissa ku mukaan liitty 8 koulukaveria! (:
Lauantaina mentiin Willin kanssa leffaan ja katottiin aika... kummallinen leffa.. Nojoo, mut tulipa nähtyä kuitenki..  'Cheyenne - This must be the place'

No tämä viikko siis kului koulussa hilluessa, uutta kameraa shoppaillessa, Emman kanssa yökyläillessä, täytellessä Eurotourin ilmottautumislappua, vielä jopa luokkaretkelle ilmottautuessa - kohteena siis Kreikka, huomatessa, et jo 200. päivää on kulunu siitä ku loikkasin koneeseen 'pienine' laukkuineni (sitä paniikin määrää jo nyt ku tiedän et muutto (ja kotiinlähtö sitte joskus) on edessä.. MIHIN MÄ SAAN SEN KAIKEN TAVARAN!?), ja mikä mukavinta; perjantai-ilta 17:30-23:00 counsellorin luona koiravahtina.. Alko vähän käydä tylsäks, mut olin iha onnessani ko sain pitkästpitkäst aikaa reuhoo koiran kans : D mitä nyt tosin vähä isompi järkäle kyseessä ku meijän mäykyt:D

Eilen olin sit illalla ensin Marin luona Thaddyn, Marin ja Antonian kans ja sit lähettiin kaupunkiin ja nähtii muita tuttuja ja vietettii mukavaa iltaa(:

Tänään siis 13 päivää et on Rotaryn lasketteluleiri!! Oon ihan innoissani jo, ku siel näkee taas kaikki elokuun ryhmäläiset ja kaiken lisäks tapaa oikee kunnolla ne kaikki jotka tuli nyt tammikuussa. ja tietty, mikä parasta, viikko rinteessä! Toivottavast nyt vaan lunta riittää jos nää kelit jatkuu ;)
Ja ens perjantaina suuntana Wien ja Robinin synttärijuhlinnat!


Oi ja vajaat 40 päivää et muutan! Oon jopa ihan innoissani! : D Mut se et muuttopäivä tulee tarkottaa taas sitä et päivät täällä käy vähiin, mikä ei oo yhtää kivaa.. : D hassusti ihan kierot fiilikset kaikesta : D


minun karvakaverini!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti