keskiviikko 22. helmikuuta 2012

päivä 194!

Ne tuli ja ne meni.
Keskiviikkona illalla/yöllä odottelin host-veljeni kans rautatieasemalla et Viivi ja Mikko tulee moikkaamaa kauan kadoksissa ollutta minua. Oli se aika hassu hetki tavallaa ku näki ne samat naamat sillee 6 kuukaudeen jälkee. Tietenkää mikää muuttunu, samat ihmiset edellee... Mut MUN mestoilla. Siis jossain, jota mä kutsun nyt kodiks, jossain mis kumpikaa ei ollu ikinä ennen käyny... No eniwies tavarat autoo, kohti minun tämänhetkistä kotia ja sit sain kaikki tuliaiseni! jihaa!

Torstaina lähettii aamulla suoraa kaupunkii ja koluttii heti Europark eli suurensuuri kauppakeskus läpi, ja ainaki siskolle kaikkee tarttu mukaa... Yllätys..

Perjantaina aamutuimaan alko reissu Alpeille. Pakko myöntää et olin itekki ekaa kertaa sellases kunnon itävaltalaises laskettelukeskukses lautailees.. Hyvä tavaton! Mentii siis St. Johann im Pongau -nimisee mestaa. Ihan tajuttoman upee! ne rinteet tosiaa vaa vähä eri tasosii ku Suomes.. Joku Ellivuori, hehe... Uskalla edes miettii et mitä tääl on mustat rinteet, ku punaset rinteet on tääl sillee puolet pahempii ku suomen mustat.. hahah Ja sit viel ku olin tosiaa ekaa kertaa semsis jättirinteis laudan kaa. Välil meinas men pupu pöksyy. Mut kivaa oli ja lautailu alko sujuu kooko aja paremmin - kunnon ilmalennoista ja lumes kierimisist huolimatta. Ja kameraki hajos.. MUT ei mun ilmalentojen takia! ei varmast!

Lauantaina sitte Vanhaan kaupunkii ja semmost pientä sightseeingin puolta. Illalla Mülln Bräu eli Augustiner Bräu, eli kaljapaikka. Sellane valtava kaljahalli - ja kyllä lämmitti näiden kahden sydäntä. Sunnuntai meni vaan hengaillessa ja Sound of Musicia kattellessa sekä Schnitzeleitä tehdes.

Maanantaina takas St. Johannii laskettelee kunnon sumukelissä. Mittää etee nähny välil, mut huisin kivaa oli! Ja en ollu enää minä joka oli koko aja nassu lumihanges! Nyt oli muide vuoro. hehe. Mikko ainaki teki semmosii sukelluksii sin lumihankee et voi ku ois videol saanu. Mut kivaa oli, taas!

Eilen sitte mentii Running Sushii syömää ja sit ku taas päästii liikkeelle noin puolentoist tunnin syömisen päälle, mentiin kohti vanhaa kaupunkia ostamaa viime hetken tuliaisia ja muuta sälää. Ja isoveljelle kaamee viinilasti tuliaisiks! : D Sit illal vaa oli sellane chilli fiilis ja pelattii maailma surkeimpii pelei sun muuta. :D Tänään aamulla sitte seiskan jäljissä ylös ja viemää nää kaks hurjaa matkatavaroineen (joita oli paljon! ja painavia!) asemalle ja sitte taas sanottii et heissuliveissun. Mut nyt se seuraava näkemine tapahtuuki jo aika pian.. enää siinä 140-150 päivän kieppeillä se aika mitä täällä oon.. Just vast oltii juhliis sitä et oon ollu tääl pyöreet sata päivää.. Ens viikol sit juhlitaa pyöreitä kaksisatasii... hyihyi. Ja huomen takas kouluu..
Ja nyt mut pian hylätää pariks päivää yksin kotii. Ja kevätki tulee; huomisest lauantaihi luvattu perus 10 astet lämmint. ja aurinko paistaa! wihiiii! Ja nyt meen jatkaa mun huoneen suursiivoust!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti