lauantai 19. marraskuuta 2011

100. päivä maailmalla!

Eli melkeen ois juhlan aihetta tälle päivälle! 100 päivää täällä oltu eli melkee kolmannes jo menny, jäljellä noin 240! :)

11.11.11 oli tosiaan Preis-Allee Ball! oli iha älyttömän kivaa. Siellä yömyöhään, aamutunneille asti juhlittiin hyvässä seurassa hyvän musiikin tahtiin ;) Ihmisiä paikalle tuli noin 4000 vissiin. Ei mitkää pikkupippalot;)

Isabella, Thaddy, Michi und ich
Sitte lauantai meni siinä ittee keräillessä, Willin kanssa kokkaillessa - tuli muuten ainaki 5 michelin tähden lasagne ;) Myöhemmin meil oli sit vieraita ja syötyy lasagnet ja juteltiin. Sunnuntaina lähettiin vaeltaa Mattseelle. Ilma oli aika hyytävä..

Tosiaan siis tännekkin on talvi tulossa! Aamulla pakkasta ja maa huurteessa! mut päivällä perus 10 astet ja aurinko paistaa :D Lunta odotellessa edelleen!

Maanantaina sain kuulla aamulla et meil ois seuraavalla tunnilla englannin koe. ilman kirjoja liikkeellä, ei voi mitää. Tein kokee ja lähin sil fiiliksel, et no joooo, ois se surkeemminki voinut mennä.... Eilen kuultiin tulokset ja suomen tyttö repäs parhaan arvosanan koko luokast - 2! ;) ottaen huomioon et ne muut oli päntänny koko viikolopun ja sai silti 3/4/5, ni tuli aika pro fiilis :DD haha. Ja ku täällähän arvosanat menee 1-5. 1 paras 5 hylätty :D

Keskiviikkona mun host-vanhemmat lähti lomalle Skotlantiin ja tulevat sit huomenna kotiin. täällä oon asustellu nyt sit keskiviikosta lähtien yksin - ei silti hullumpaa :D Keskiviikkona leivottiin emman kanssa porkkanakakkua, erittäin hyvää! torstai oli aika chilli päivä, eilen olin illallisella mun Counsellorin luona ja kyl neki musta nii huolta pitää! :DD Ja sit sain paketin Suomesta; RUISLEIPÄÄ!! salmiakkia, Fazeria (löysin muute Sparista kaikkien haribojen ja milkojen keskeltä FAZERIN MARIANNEJA!), Saksan kirjan;), joulukalenterin, kirjeen, erittäin komeet lapaset jne!


MARIANNE!

mä ja mun leipä, josta oon tosi ylpee!
-Se selvis matkan suomesta Itävaltaan ilman hometta!
Äsken tulin kiipeilemästä ja opin miten ripustaudutaan oikeaoppisesti seinälle :DD oli se aika mielenkiintosta kiivetä sin korkeuksiin puoliks ilman köyttä ja pelätä et jos putoo ni saattaa pääkoppa kolahtaa aluks :D Mut elossa ollaan, vammoitta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti